ניהול משרדים – כי מגיע לכם להתרכז בצמיחת העסק
לתחזק משרד זו עבודה קשה, יש שיגידו שזו אפילו עבודה קשה מאוד. במידה ויש ברשותכם משרד שאתם משכירים או מתכננים למכור אתם בוודאי מבזבזים זמן לא מובטל על תחזוקה, ניקיון, ריהוט, שיפוצים, עבודה מול השוכרים, תביעות מול שוכרים בעייתיים, בדיקות תקופתיות וזו באמת רק רשימה חלקית. ניהול משרדים זו המומחיות שלנו בקיסר ובשביל שאתם תוכלו לנוח, להיות עם המשפחה, להשקיע בחיים הפרטיים שלכם ועוד אנחנו כאן.
אנחנו עובדים בשיטה המושלמת והכל ללא עלות
ניהול משרדים יכול להיות כאמור כאב ראש לא קטן, ברגע שאתם פונים אלינו אתם למעשה מעבירים את כאב הראש הזה אלינו וחוסכים אותו מכם. ניהול נכון של משרד דורש לא רק זמן אלא גם כסף, ידע, ניסיון בתחום ועוד ולנו בקיסר יש בדיוק את כל מה שאתם צריכים כדי לדעת שהנכס שלכם נמצא בידיים טובות. שיטת העבודה שלנו היא שיטת העבודה המושלמת, שיטת עבודה שבה אתם נהנים מניהול מצוין של המשרד שלכם והכל ללא שום עלות מצדכם.
אז מה אתם למעשה מקבלים מאיתנו?
כאשר אתם בוחרים בחברת קיסר כדי שתנהל עבורכם את המשרד הנמצא בבעלותכם אתם מקבלים גם תכנית שיווק ופרסום, גם עיצוב ושיפוץ לפני הצורך, גם שירות שמירה על הנכס, גם שירותי גינון, גם סיוע משפטי במידת הצורך, גם טיפול בתקלות 24 שעות ביממה, גם אחזקה כוללת של המבנה וזו רק רשימה חלקית. אנחנו מזכירים לכם שוב – כל החבילה הזו ועוד הרבה יותר ניתנת לכם ללא עלות.
למכור או להשכיר את המשרד בראש שקט
מכירה של משרד או השכרתו זו לא עבודה פשוטה. מדובר בעסקה שיכולה להיות הצלחה גדולה או כישלון צורב כאשר לחברה שתנהל עבורכם את הנושא בהחלט יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית. אנחנו בחברת קיסר מתמחים בניהול נכסים מכל הסוגים לרבות דירות, בתי מלון, דירות יוקרה, מבנים ציבוריים וכמובן גם משרדים.
רוצים לקבל פרטים נוספים? כשאתם בוחרים בחברת קיסר עבור שירות של ניהול משרדים אתם בוחרים נכון ומבטיחים לעצמכם עסקה משתלמת מאוד בעתיד הקרוב או הרחוק. פנו אלינו כעת ונשמח לעמוד לרשותכם.
נשמח לנתח את הצורך שלכם, ולבנות לכם תכנית שיווק ניהול ואחזקות אשר תקדם אתכם להצלחה.